Løbeklub | Blovstrød Løverne | Skovvang Stadion

GENERALFORSAMLING

GENERALFORSAMLING 2024

Referat og godkendt regnskab

Eventuelle indkomne forslag

Forslag fra medlemmer og der kom ingen.

Regnskab 2023 og budget 2024

Beretninger for 2023 kan du læse her

Stil spørgsmål inden generalforsamlingen

Indkaldelse til generalforsamling 2024

Der indkaldes hermed til Blovstrød Løvernes årlige generalforsamling 2024.

Torsdag d. 29. februar 2024 kl. 19.15 på Skovvang stadion i cafeteriet.

Dagsorden ifølge vedtægterne kan ses nedenunder.

Forslag, der skal behandles på generalforsamlingen, skal sendes til formanden (Vibeke Laumann Hartlev) på mail formand@blovstrod-loverne.dk og være Vibeke i hænde senest d. 15. februar 2024.

Regnskab, budget, kontingentforslag og eventuelle indkomne forslag offentliggøres på hjemmesiden senest 3 uger før generalforsamlingen.

Generalforsamlingen er åben for alle medlemmer.

Bestyrelsen er vært med sandwich og øl/vand, der dog skal bestilles via klubmodul. TRYK HER

Mvh

Bestyrelsen

Dagsorden 2024

 

  1. Valg af dirigent og referent
  2. Bestyrelsens beretning om foreningens aktiviteter i det forløbne år.
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse.
  4. Fremlæggelse og godkendelse af budget samt fastsættelse af kontingent for det kommende år.
  5. Indkomne forslag.
  6. Valg af formand (i lige år), Vibeke Laumann hartlev genopstiller ikke
  7. Valg af kasserer (i ulige år)
  8. Valg af 2-3 bestyrelsesmedlemmer (i lige år), valg af 1-2 bestyrelsesmedlemmer (i ulige år) På valg: Torben Krog, genopstiller, Marianne Storm Nielsen, genopstiller, Ingvild Haug, genopstiller ikke. Desuden ønsker Thomas Mørch at træde ud af bestyrelsen
  9. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen, Louise Svane, genopstiller ikke
  10. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
  11. Eventuelt

GENERALFORSAMLING 2023

Generalforsamlingen 2023 bliver afholdt i Cafelonen torsdag 23. feb. kl. 19.30 – kl. 22.00

Dagsorden er:

  1. Valg af dirigent og referent
  2. Bestyrelsens beretning om foreningens aktiviteter i det forløbne år. (*)
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse. (**)
  4. Fremlæggelse og godkendelse af budget samt fastsættelse af kontingent for det kommende år. (***)
  5. Indkomne forslag. (****)
  6. Valg af formand (i lige år)
  7. Valg af kasserer (i ulige år)
  8. Valg af 2-3 bestyrelsesmedlemmer (i lige år), valg af 1-2 bestyrelsesmedlemmer (i ulige år)  
  9. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  10. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
  11. Eventuelt

(*) Beretninger 2022

(**) Regnskab 2022

 

(***) Budget 2023 (kontingentstigning på 100 kr. for seniorer og 50 for ungdom )

 

(****) Forslag:

Modtaget den 28/12 2022 fra Jens Arne Christiansen : 

Det foreslås at der laves åbne referater fra BLL´s bestyrelsesmøder og alle udvalgsmøder.
Disse bør ligge nemt tilgængelige på BLL´s hjemmeside.

Begrundelse:
Mere åbenhed fra bestyrelses – og udvalgsmøder – vil give alle klubbens medlemmer en større indsigt og forståelse for de opgaver , der bliver arbejdet med.
En forståelse for , hvilken klub BLL er .. og hvilke fokusområder , der bliver arbejdet med.
En større åbenhed gennem referater vil kunne sikre , at alle medlemmer , der har interesse herfor , får samme mulighed for at søge informationer.
En større indsigt vil også gøre det nemmere at rekruttere frivillige til bestyrelsesarbejde og udvalgsarbejde.

 

Modtaget den 15/1 fra Hans-Henrik Kjærgaard:

  • Der afsættes kr. 100.000 i budgettet, øremærket til træner og holdlederuddannelse.
  • Princippet om 1 klubbetalt uddannelsesmodul om året pr. træner/holdleder fraviges således, at trænere/holdleder fremover kan få klubbetalt hele træneruddannelsen (alle 4 moduler) inden for det samme år. Med ovennævnte forslag kan Løverne få fuldt uddannet 15 trænere/holdleder allerede i år.
  • Forslag til ændring i vedtægternes § 10 Ordinær genralforsamling.

    Generalforsamlingen er foreningens højeste myndighed og indkaldes med 6 ugers varsel ved bekendtgørelse på foreningens hjemmeside. 

    Ordinær generalforsamling afholdes hvert år på den sidste torsdag i marts måned. 

    Regnskab og budget (med forslag til kontingent) offentliggøres på foreningens hjemmeside (medlemsdelen) senest på indkaldelsestidspunktet for generalforsamlingen. 

    Forslag til generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde seneste 3 før generalforsamlingen og skal være offentliggjort på foreningens hjemmeside (medlemsdelen) senest 1 uge før generalforsamlingen. 

    Den nuværende ordlyd i vedtægternes §10 gør at forslag til generalforsamlingen skal stilles senest 2 uger før bestyrelsens regneskab, budget og kontigentforslag er offentligtgjort på vores hjemmeside (medlemsdelen). 

    Dette forekommer at være ulogisk og følger ikke gængs praksis i foreninger.

    Forslaget giver medlemmerne 3 uger til at stille forslag til regneskab, budget, mv., idet disse skal fremlægges senest i forbindelse med indkaldelsen til genralforsamlingen. Indkaldelsenfristen ønskes ændret til 6 ugers varsel.

2022

Generalforsamlingen 2021 bliver afholdt når det er Corona-mæssigt forsvarligt.

Dagsorden er:

  1. Valg af dirigent og referent
  2. Bestyrelsens beretning om foreningens aktiviteter i det forløbne år.
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse.
  4. Fremlæggelse og godkendelse af budget samt fastsættelse af kontingent for det kommende år.
  5. Indkomne forslag.
  6. Valg af formand (i lige år)
  7. Valg af kasserer (i ulige år)
  8. Valg af 2-3 bestyrelsesmedlemmer (i lige år), valg af 1-2 bestyrelsesmedlemmer (i ulige år)  
  9. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  10. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
  11. Eventuelt

Referat 

Generalforsamling slides

Udvalgsberetning 2020

BLL regnskab 2020 m noter

BLL budget 2021

Indkomne forslag til generalforsamlingen:

  • Fra Svend Ole Jørgensen, hold 7  om kæmpetrolden
  • Vedtægtsændringer fra bestyrelsen vedr. digital generalforsamling : LINK

Generalforsamlingen 2020 bliver afholdt torsdag den 20. februar 2020 kl. 19.30.

Dagsorden er:

  1. Valg af dirigent og referent
  2. Bestyrelsens beretning om foreningens aktiviteter i det forløbne år.
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse.
  4. Fremlæggelse og godkendelse af budget samt fastsættelse af kontingent for det kommende år.
  5. Indkomne forslag.
  6. Valg af formand (i lige år)
  7. Valg af kasserer (i ulige år)
  8. Valg af 2-3 bestyrelsesmedlemmer (i lige år), valg af 1-2 bestyrelsesmedlemmer (i ulige år)  
  9. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  10. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
  11. Eventuelt

 

[3d-flip-book mode=”fullscreen” id=”16959″ ][/3d-flip-book]

 

Medlemmer af klubben kan læse tidligere års generalforsamlingsreferater samt se regnskab og budget via klubmodul her

Formandens årsberetning 2018

Årsrapport fra vores udvalg

error: Indholdet er beskyttet

🔥 Nighttrail 2024 – En intens løbeoplevelse venter på dig! 🔥