Blovstrød Løverne

BEGYNDER-TRÆNING
Du bliver guidet igennem af meget kompetente trænere der sikrer at alle kommer igennem med succes.

TRÆNING

Træningen ledes af Ole Schjellerup og topmotiverede trænere.

 

Der trænes hver mandag og torsdag kl. 17.30 og lørdag kl. 10.00 fra klubhuset på Skovvang Stadion.

 

Hvis ikke du kan komme til opstarten, kan du sagtens være med alligevel, så du møder bare op lørdag kl. 10.00 eller mandag og torsdag kl. 17.30.

BEGYNDERstart

FORMÅL
Der er plads til alle, både dig der aldrig har løbet før, og dig der gerne vil i gang igen. Den eneste forventning til dig er, at du har lyst til at få sved på panden og pulsen op. Vores forventningsfulde trænere glæder sig til at tage imod dig og dele deres løbeglæde med dig.

 

HVEM KAN VÆRE MED?
Begyndertræningen for løbere hos Blovstrød Løverne er for alle, der har lyst til at komme i gang med at løbe, uanset alder, størrelse og form. Eneste forventning til dig er, at du har lyst til at få sved på panden og pulsen op. Efter 6 måneder vil vores træning gøre dig i stand til at kunne løbe 10 km. eller 60 min. uden pause. Efter endt begyndertræning kan du løbe på et af vores 15 løbehold.

 

 

LINK TIL KØLESKABSSKEMA

 

ROYAL RUN

Vi træner også op til at løbe med til løbet Royal Run, så det bliver du en naturlig del af.

LINK TIL KØLESKABSSKEMA

GENSTART 2024

FORMÅL:

Vi kommer op i tempo igen med løb.

Blovstrød Løverne starter begyndertræning for dig, der kan løbe ca. 15 minutter i træk eller 30 minutter.

TØJ:

Husk at være klar til løb kl. 17.30, hvor løbetræning starter

OPSTART:

Vi holder en kort intro og så er vi i gang med dagens løb.

TRÆNINGEN:

Vi træner hver MANDAG og TORSDAG kl. 17.30 og LØRDAG kl. 10.00 fra klubhuset på Skovvang Stadion

Hvis du ikke kan komme første gang, kan du sagtens være med alligevel. Du møder bare op lørdag kl. 10.00 eller mandag og torsdag kl. 17.30.

TILMELDING
Du kommer bare

SLUTDATO
Slutter i uge 41 (oktober måned)

 

KØLESKABSSKÈMA

Begynderaften

Du skal bla. høre om: 
– Løbemotivation, hvad der sker med kroppen når du begynder at løbe 
– Sko, tøj – der kommer en demonstration af tøj 
– Løbeskader: hvordan undgås de
– Spise/drikke før og efter løb, hvad gør vi når det bliver varmt 
– Sommerens program – hvordan løber vi i ferieperioden, løbsarrangementer, hvilke løb kan vi deltage i? 
– Hvad er vores mål!

 

De 3 S'er

Træning skal opfylde de tre ”S’er”. Det skal være: ”Seriøst, socialt og sjovt”

 

Samtidig skal træningen opfylde de tre “T’er”, nemlig: Tålmodighed, Tålmodighed og Tålmodighed

 

Kun på denne måde kommer alle igennem, med et smil på læben, mudder på skoen og en vidunderlig følelse af at overvinde sig selv og få succes gang på gang på gang på gang…!

 

Du vil opnå en enestående fællesskabsfølelse og et drive, der får dig til at ville lykkes med dette projekt.

Kontakt os

Vores trænere

Ole
Ole Schjellerup
Jan P
Jan Persson
Lisbeth
Lisbeth Kristensen
Lise
Lise Hesselberg
Jørgen
Jørgen Greve
Louise
Louise Welling
258F07D2-54CF-42DF-B79C-60FCC7BE653F
Karen Hussing
Karsten
Karsten Specht