hold 6

Velkommen til hold 6 hos Blovstrød Løverne

hold 6

Træningen ledes af Helle Aaen og Jørgen Johansen. Rikke Seest som fast hjælper.

hold 6

tempo 5:45-6:15

Træning

Hold 6 løber med ovenstående tempo med udgangspunkt i gennemførelse af en 5 km. testtid på mellem 25 og 29 minutter.

Hold 6 tager løbetræningen ret seriøst, med en stærk social tilgang.

Hvis man passer træningen stabilt, vil man altid kunne være med.

Grundtræningen på Hold 6 er baseret på følgende træningspas:

Mandage: 10 - 11 km – varieret tempo
Torsdage: 10 - 11 km – periodisk intervaltræning m.m.
Lørdage: 10 - 12 - 14 km – jævnt løb i tempo 6:15-6:30.

Forud for Halv-Marathon øges distancen til 17 km. Desuden et par testløb på 19 km.

Hold 6 varmer altid op før enhver træning - og det anbefales at strække godt ud efter træningen

Træningsprogram for maj til juni.

Pandelamper

Bemærk venligst, at vi på Hold 6 ikke løber med pandelamper i byen.

Facebook

Bliv medlem af hold 6’s Facebook gruppe og få hotte nyheder om træningen: Hold 6's facebook gruppe.

Tilmelding

Meld dig ind i klubben via KLUBMODUL.

Når du tilmelder dig Hold 6 via Klubmodulet, kommer du automatisk med på holdets mailliste.

Vinterhalvåret

I vinterhalvåret fokuseres der primært på vedligeholdelse af formen, ligesom distancerne kan være lettere reducerede.

I vinterhalvåret er der hver mandag og torsdag mulighed for pandelampe-løb i skoven.

Fester

Gå aldrig glip af hold 6’s sommerfest, m.m.

Løb

Træningen er tilrettelagt med henblik på forårets Halv-Marathonløb og ikke mindst Eremitageløbet i oktober. Desuden har Hold 6 de seneste år med stor succes trænet op til flere Marathon-løb.

Se træningsprogram til Maraton 2017

Borgmesterløbet. Seje løbere ved 2. depot

Trænerteamet

helle
Helle Aaen
jorgen
Jørgen Johansen
rikke
Rikke Seest